روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

از افاضات قرقره و فرفره

دیروز با پسرا داشتیم از جایی برمی گشتیم  چون مستقیم از اداره رفته بودم مقنعه سرم بود ساعت 5 بعدازظهر و ماشین هم که یه نیم ساعتی  توی آفتاب مونده بود و به قول بچه ها سگ پز خونه شده بود  من تابستونا همیشه یه دونه شال یا روسری توی ماشین میذارم که اگه کلافه شدم سرم کنم، توی مقنعه بدجوری احساس خفگی می کنم. به بچه ها که عقب ماشین نشسته بودم گفتم اون روسری من رو بدین و داشتم با بدبختی مقنعه رو با روسری عوض می کردم که قرقره پرسید دلیل این کارت چیه منم گفتم از شدت گرما کلافه شدم و میخوام خنک بشم قرقره با اون صدای نازش گفت:" من که می گم بریم خارج شما گوش نمی کنید اگه الان خارج بودیم تو دیگه راحت و خنک بودی"  و  حرف ساب جواب نداره دیگه این بچه هم متوجه وخامت اوضاع شد.

اما فرفره مدتیه که گیر داده به حیوون خونگی اونم از نوع سگ و گربه هر چی هم که من و پدرش دلایل مخالفتمون رو بهش می گیم و اینکه اصلا ما دوست نداریم حیوون توی خونه باشه  به خرجش نمیره ضمن اینکه من شخصا از هر موجود زنده کوچکتر از اسب می ترسمتا اینکه دیروز پرسید "مامان آدم از کِی می تونه تنها زندگی کنه و برای خودش خونه بگیره؟؟" منم گفتم فرق میکنه ولی از 18 سالگی میشه، که قرقره تصحیح کرد و گفت نه از 21 سالگی. گفتم حالا برای چی اینو می پرسی؟ گفت "می خوام برم خونه بگیرم و تنها زندگی کنم که بتونم سگ یا گربه داشته باشم" من نمی دونم اینا بزرگ بشن چی می شن

نظرات 4 + ارسال نظر
مهربانو یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 14:34 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام بر شما

می بخشید که اینطور می گم

اگه حیوون خونگی براش گرفتید حتما قبلش بیاموزید طریقه رفتار با حیوان رو.

یه موقع اذیتش نکنه.

خواهش می کنم من که گفتم با نگهداری هر نوع حیوون توی خونه مخالفم
تا مستقل شدنش هم حداقل 10 سال مونده نگران اذیت شدن حیوون نباشید
هرچند من علاقه چندانی به حیوانات ندارم اما با هرنوع آزار و اذیت برای تمام موجودات زنده حتی گیاهان به شدت مخالفم

مهربانو چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت 11:47 http://baranbahari52.blogsky.com/

فرفره رو بفرست پیش من گاهی با دارسی بازی کنه کیف کنه

مرسی از محبتت مهربانوجونم حتما سر فرصت مزاحمت میشم

مهربانو چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت 11:46 http://baranbahari52.blogsky.com/

ای جااانم قربون اون زبونش و حرف حسااابش
راست میگه خوب .
خودتو آماده کن عزیزم .. بچه های الان خیلی با ما حتی با مهردخت اینا فرق دارن . درست میگه کاملا ، میخواد زندگیش رو موافق میل خودش مدیریت کنه
راستی یه سوال .. الان یعنی با دایناسور اوکی میشی ؟ از اسب بزرگتره هاااا

باور کن با دایناسور بهتر کنار میام تا مثلا همستر یا گربه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد