روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

ورزش نکردن

نمی تونم هرچقدر هم سعی میکنم نمی تونم میدونم برای سلامتیم ضروریه ولی نمیتونم 

چند روز ورزش می کنم باز خستگی و تنبلی نمیذاره 

حتی دیگه یوگا هم نمی رم

ترد میل هم چند روز رفتم به خودم هم گفتم دیدی کاری نداشت ادامه بده اما بازم نشد

عصرها خسته ام آدمِ صبح زود پاشدن هم نیستم  بین روز هم  وقت ناهاریمون بعضی موقع چند دقیقه پیاده روی می کنم ولی میدونم کمه

همیشه جزء تصمیم های مهم زندگیم بوده ولی عملی نشده

اراده ام برای انجام همه کارها قویه ولی ورزش رو هیچوقت حتی دوران مدرسه دوست نداشتم کلاس ریاضی و فیزیک رو به زنگ ورزش ترجیح می دادم

همیشه هم از این موضوع در وضعیت عذاب وجدانم

گل نرگس

گل نرگس برخلاف سایر گلها و گیاهان وقتی عمرش داره تموم میشه به جای آویزون شدن سرش رو  بالا میگیره و با گردنی افراشته ذره ذره پژمرده میشه چرا؟

سالگردها

دیروز پنجمین سالگرد پرکشیدن مامان بود و فردا اولین سالیه که بابا تو روز تولدش نیست .