روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

وحشت از سرعت

مدتی است ترس از سرعت زیاد زندگی وجودم را فرا گرفته و ذهنم خیلی درگیرش شده. وقتی به تاریخ ‌ها و اتفاقات گذشته نگاه می کنم به نظرم میرسه چقدر سریع گذشت ، حتی الان هم حس می‌کنم سر و ته هفته به‌هم چسبیده و بدجوری افتادم تو سراشیبی زندگی . دقیقا انگار سوار یه سرسره با شیب تند شدم و آخرهای مسیر هستم و دارم با کله می‌خورم به ته خط.  نگران مٌردن و .... نیستم ولی دیدن پیری  و ناتوانی فامیل، دوستان و همکاران اذیتم می‌کنه . آدم پیری خودش رو اینقدر نمی‌بینه ولی وقتی می‌بینی هنرپیشه محبوب دوران جوانیت پیر و ناتوان شده تازه به خودت میای و می ‌بینی که دیگه عاشق شدن نازکشیدن فایده نداره. 

دیگه عاشق شدن ناز کشیدن فایده نداره نداره
دیگه دنبال آهو دویدن فایده نداره نداره
وقتی ای دل به گیسوی پریشون می رسی
خودتو نگه دار
وقتی ای دل به چشمون غزل خون می رسی
خودتو نگه دار خودتو نگه دار

        دیگه عاشق شدن ناز کشیدن فایده نداره نداره

دیگه دنبال آهو دویدن فایده نداره نداره
ای دل دیگه بال و پر نداری
داری پیر میشی و خبر نداری
ای دل دیگه بال و پر نداری
داری پیر میشی و خبر نداری
وقتی ای دل به گیسوی پریشون می رسی

خودتو نگه دار
وقتی ای دل به چشمون غزل خون می رسی
خودتو نگه دار خودتو نگه دار
دیگه عاشق شدن ناز کشیدن فایده نداره نداره
دیگه دنبال آهو دویدن فایده نداره نداره
ای دل دیگه بال و پر نداری
داری پیر میشی و خبر نداری
ای دل دیگه بال و پر نداری
داری پیر میشی و خبر نداری
وقتی ای دل به گیسوی پریشون می رسی
خودتو نگه دار
وقتی ای دل به چشمون غزل خون می رسی
خودتو نگه دار خودتو نگه دار
دیگه عاشق شدن ناز کشیدن فایده نداره نداره
دیگه دنبال آهو دویدن فایده نداره نداره


لینک آهنگ

https://msbmusic.ir/?p=933