روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

بچه ی لوس

امان از دست این بچه های لوس و ننر

همه بچه ها از نظر من دوست داشتنی و خواستنی هستند بعضی کمترو بعضی بیشتر ، بعضی لوس و شیرین و بعضی شیرین و دلچسب

تعداد محدودی هم نچسب و خنثی هستند ولی امان از اون تعدادی که نچسب ، لوس ، پررو و  رو اعصاب هستند.

فامیل بسیار نزدیکی داریم که از همین دسته آخره و من همیشه از اینکه اینقدر از این بچه (دختری 9 ساله) خوشم نمیاد و در واقع بدم میاد دچار عذاب وجدان هستم چون من در حالت عادی خیلی خیلی کم پیش میاد که از کسی بدم بیاد و  برام غیرقابل تحمل باشه.

هر کاری میکنم بتونم باهاش با محبت برخورد کنم نمیشه، یه دافعه بدی دره البته این فقط من نیستم اطرافیانم هم همین حس رو دارن حتی بچه هام.

این خانوم کوچولو به غیر از صفات یادشده خیلی هم خودخواه تشریف دارن 

خلاصه یکی دو روز مهمون ما بودن و من تا سرحد جنون حرص خوردم و خدا میدونه که توی این دو روز چقدر از فرفره و قرقره به خاطر صفات خوبشون تشکر و قدردانی کردم و از ته دل خوشحال شدم که بچه های تا حدی باشعور دارم 

البته و صدالبته که تربیت غلط و یا عدم تربیت و پرورش در تقویت صفات اکتسابی این دخترخانوم بی تاثیر نبوده و نیست . امیدوارم یه زمانی به خودش بیاد و بتونه خودش رو اصلاح کنه

نظرات 2 + ارسال نظر

آره بعضی بچه ها اینطوری هستند.

البته توی نوه های بابام هیچکدوم نچسب نیستند. من از بچه های پر سر و صدا و گریه عو خوشم نمیاد. دست خودم نیست چیکار کنم.

راستی سرتق هم هست؟ اینا بیشتر ارثه به نظرم.

اره سرتق هم هست بدجنس و موذی هم هست

سهیلا یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 11:22 http://Nanehadi.blogsky.com

یه مقدارش وراثته یه مقدارش تربیت.

برای ایشون هر دو تاش دست به دست هم داده و اعجوبه ای ساخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد