روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

ورزش نکردن

نمی تونم هرچقدر هم سعی میکنم نمی تونم میدونم برای سلامتیم ضروریه ولی نمیتونم 

چند روز ورزش می کنم باز خستگی و تنبلی نمیذاره 

حتی دیگه یوگا هم نمی رم

ترد میل هم چند روز رفتم به خودم هم گفتم دیدی کاری نداشت ادامه بده اما بازم نشد

عصرها خسته ام آدمِ صبح زود پاشدن هم نیستم  بین روز هم  وقت ناهاریمون بعضی موقع چند دقیقه پیاده روی می کنم ولی میدونم کمه

همیشه جزء تصمیم های مهم زندگیم بوده ولی عملی نشده

اراده ام برای انجام همه کارها قویه ولی ورزش رو هیچوقت حتی دوران مدرسه دوست نداشتم کلاس ریاضی و فیزیک رو به زنگ ورزش ترجیح می دادم

همیشه هم از این موضوع در وضعیت عذاب وجدانم

نظرات 4 + ارسال نظر
بلاگر چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت 12:20 http://tosan35.blogsky.com

عقیده دارم 3 چیز را نباید با شدت شروع کرد ، عشق ، رژیم و ورزش وگرنه رگبار تندی خواهد بود که خیلی سریع تمام میشود.
سعی کن با تعادل یا حتی کمتر از آن شروع کنی ، روزی 10 دقیقه ، حتی اگر حس کردی توان ادامه را داری سر 10 دقیقه متوقف کن ، مطمئن باش اگر هنگام شروع با شدت و زمان طولانی ورزش کنی ، بعد یه هفته رها خواهی کرد و بمرور زمان آن را اضافه کن.

ممنون از راهنماییتون حتما امتحان می کنم

ترانه سه‌شنبه 17 دی 1398 ساعت 21:23 http://taraaaneh.blogsky.com

بهترین راهش اینه که از هدفهای کوچک شروع کنی. مثلا هفته ای یکبار. و زمان مشخصی براش بگذاری مثلا جمعه ها ساعت فلان. و سعی کنی وفادار بمونی به برنامه ات . وقتی موفق شدی زیادترش کن. و البته شروعش سخته.

اره درسته از همین "یک" ها باید شروع کرد
فعلا تردمیل رو آوردم تو هال تا ببینم قدم بعدی چیه

سهیلا سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 19:15 http://Nanehadi.blogsky.com

به یه نفر گفتن پاشو ورزش کن.گفت اوه کی بره این همه راه رو.هم پاشم هم ورزش کنم.حکایت کار ماست.
بهترین کار این هست که پیاده روی رو با یه فعالیت لذت بخش پیوند بزنی.مثلا اگر بیرون راه میری با هندزفری موسیقی یا کتاب صوتی گوش بدی.من روی ترد میل با تبلت سریال میبینم.باعث میشه اصلا نفهمم کی زمان میگذره.

یه جو همت یه جو غیرت
من اگه همت کنم برم روی ترد میل حله دیگه یه جوری ادامه میدم
پیاده روی بیرون رو هم خیلی دوست دارم ولی یه روز سرده، یه روز آلوده است، یه روز کار دارم
خلاصه برای انجام ندادن ورزش توجیه زیاده

Mileena سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 16:17 http://mileena.blogsky.com

You can do it

HOW

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد