روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

لایف استایل دلخواه

چند روزه دلم می‌خواد سبک زندگیم یه جور دیگه باشه، نمی دونم شاید یک هوس زودگذره، من همیشه زندگی روتین و با برنامه رو دوست داشتم و فکر می کردم نمی تونم زندگی بدون کار کردن و داشتن هویت اجتماعی رو تحمل کنم. ولی الان دلم می‌خواد زندگیم مدل خانم های خوشحال( این اصطلاح منه برای خانم هایی که بی دغدغه دنبال خوشگذرونی و عشق و حال و خرج کردن از کیسه همسر هستن، نمی دونم واقعا خوشحالن یا نه) بشه.سبک زندگی دلخواه من این روزها شامل  باشگاه، آرایشگاه، کافه و سفر و دورهمی با دوستانه.بدجوری هوایی شدم 

نظرات 3 + ارسال نظر
زری.. پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ساعت 13:43 https://maneveshteh.blog.ir

بابام تعریف میکرد که خیلی قدیم یکبار یکی از مشتریانش رفته بود پیشش(بابام اون موقع تعمیرکار باطری ماشین بوده)، میگفت با مشتری که آشنا بوده درددل میکردم که از اینکار خسته ام و میخوام همه چیز را بفروشم و …. که مشتری میگه شش ماه در مغازه را ببند برو هر کاری دوست داری بکن، اگر باز هم نظرت همین بود بعد بیا مغازه را بفروش:) خلاصه این احساسات همیشگی بوده

آخه من 6 ماه رفتم خیلی هم کیف کردم، مزه اش رفته زیر دندونم فقط به شرطی که استقلال مالی داشته باشم و پولهام تموم نشه

لیمو یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 11:32

هنوزم مطمینم نمیتونید. خاله ی من هم اینکار رو کرد بعد از یکسال به شدت دلش رو زد و با رضایت کامل برگشت سرکار. (دقیقا هم سبک خانومهای خوشحال بودها. یعنی هزینه و باشگاه و آرایشگاه و دور دور و...)

واقعا؟منم خودم شک دارم، آخه دوستهام هم مثل خودم هستن، یعنی دوست خوشحال ندارم برای همین فکر کنم راست میگی دوام نمیارم

نسرین یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 11:24 https://yakroozeno.blogsky.com/

چرا نه؟ امتحان کن

شغلم نمی‌ذاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد