روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

این قافله عمر عجب می گذرد

41 سال گذشت و ما هنوز در انتظاریم 

عمرمان  در این موقتی بودن و انتظار گذشت و شوخی شوخی داریم میریم چهل سال دوم رو تجربه کنیم

و 

ما را به سخت‌جانی خود این گمان نبود

نظرات 4 + ارسال نظر
آبلوموف یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 07:46 http://ablomof.blog.ir

به میمنت و سلامتی ! صد سال بعدی به خوشی بگذره !

بله حتما حتما خوش می‌گذره
سالی که نکوست از بهارش پیداست

hatef چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 11:57 http://blog.hatefix.ir

ولی به نظر من جبر با سخت جانی تفاوت داره
یک موقع هست شما انتخاب بهتری داری ولی سخت جانی و راه سخت تر رو میری
یه موقع هست بدترین شرایط انتخاب سخته و انتخاب بهتری هم نیست و اصن حتی نمیتونی خارجش هم بشی . اون وقت میشه جبر .. مجبوری حتی سخت جان باشی چون راه معادلش مردنه که خلاص شی . شاید اینطوری این تعریف بهتر باشه
یه موقع هست یارو داره از گشنگی و بی پولی نابود میشه ولی انقدر خره که هنوز به قول شما حمایت هم میکنه . شاید بشه به اون گفت سخت جون + کمی خریت
ولی امثال من و شما چاره دیگه ای داریم؟
حتی اگر مهاجرتم کنیم وطن یه چیز دیگست . این رو منی میگم که خارج زندگی کردم و اکثر کسانی که یک کم محبت میدونن چیه میگن کاش کشور خودمون انقدر خوب بود ما اصن مهاجرت نمیکردیم ولی نیست . پس ما مجبوریم و جبر داریم
مرسی بهم سر زدی :)

درسته
تا جان داریم جان می‌کّنیم
خواهش میکنم من مدتهاست خواننده وبلاگتون هستم

hatef سه‌شنبه 22 بهمن 1398 ساعت 17:20 http://blog.hatefix.ir

سخت جانی یا بی‌غیرتی!
وقتی که هنوز اینها طرفدار دارند دیگه اسمش سخت جانی نیست
امثال شما و ما و بقیه هم که می‌فهمن یا پول و امکانتش رو دارند و فرار میکنند!
یا ندارند و به جبر ادامه می‌دهند!
نمونه‌اش یکی از دوستانم که آرزو میکرد جنگ بشه یه موشک به خونه این آدم بزنن تموم شه یه جا!
نه یک پیرمرد ۷۰ ساله ها!! این آرزوی یک جوان ۲۸ سالست!
وقتی هنوز میگن از هشتاد میلیون ده میلیون هنوز تفکراتشون نزدیکه و هنوز آدم هست در صورتی که حتی یک نفر هم زیاده بهترین راه اینه سرمونو بندازیم پایین و زندگیمون رو کنیم!
این کشور هیچ وقت درست نمیشه. نشده و نخواهد شد!
چیزی هم عوض شد فقط جای دیکتاتورها میشه! جهان سوم محکومه! آفریقا محکومه چون طلا داره چون منابع داره!

آخه وقتی به قول خودتون در اقلیت هستیم بی‌غیرتی یا باغیرتی چه تاثیری داره!!!!
منهم با شما موافقم سرم رو هم انداختم پایین ولی این زندگی نیست که ما داریم برای همین می‌گم سخت‌جانی و یا به زبان عامیانه پوست‌کلفتی!!

سهیلا سه‌شنبه 22 بهمن 1398 ساعت 16:14 http://Nanehadi.blogsky.com

واقعا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد