روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

نچ نچ

چند روزی میشه که احساس افسردگی و بی‌انگیزه بودن دارم حوصله هیچ کاری رو ندارم ، 

خرید ؟ نچ نچ       خونه‌تکونی؟ نچ نچ           آشپزی ؟ بازم نچ نچ           صحبت با دوستان؟ نچ نچ

فقط دوست دارم هیچ کار نکنم ! شایدم خسته شدم و نیاز به استراحت بدون دغدغه دارم  که البته همون استراحت هم حوصله می‌خواد  چهارشنبه هفته پیش که بین تعطیلی بود بچه‌ها مدرسه داشتن منم تصمیم گرفتم بمونم تو خونه و  در آرامش برای خودم باشم ولی باور کنید حوصله نداشتم و رفتم سر کار تا شاید سرم گرم شه

نمی دونم شاید تاثیر کم کردن داروهام باشه شایدم تغییر فصل شایدم بلاتکلیفی 

نظرات 5 + ارسال نظر
صفا دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 23:27 http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

وااای این مشکل من هم هست حوصله هیچ کاری رو ندارم . من که میزارم به حساب بازنشستگی ناخواسته و بدون آمادگی .
میرم دفتر میگم وااای چقدر کار ؟؟
میام خونه کلی کارهای عقب افتاده تو ذهنم هست اما حوصله هیچ کاری رو ندارم .
شاید تاثیر فصل هست .
شاید تاثیر گرفتاریهای دنیای مجازی هست .
من که خودم هم گیج شدم

فکر کنم یکی از دلایلش نبودن پدرمه و فکر روز اول عید بدون انتظار برای رفتن به خانه پدری

نگین شیراز یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 21:11 http://www.parisima.blogfa.com

فکر میکنم این مسئله همگانی شده یه جورایی
به خودت سخت نگیر شادی جان و راحت باش و با خواسته دلت راه بیا ... فقط اجازه نده این بیحوصلگی طولانی بشه که آدمو غرق میکنه تو خودش ...

شاد و تندرست باشی و سرشار از آرامش

دارم همین‌کار رو می‌کنم شاید خودش خسته بشه بره:

Taraaaneh یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 16:34

شاید هم فقط خسته ای و نیاز به استراحت داری

اره نیاز به وقت آزاد دارم و شاید نامحدود

بلاگر یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 11:36 http://tosan35.blogsky.com

هیچ کاری نکردن هم برای بعضی خودش یه کاره
ناامید نشو !

برای منم هست ولی از درون هم احساس بی‌حوصلگی دارم

سلام سلام وای چقدر خوشحال شدم که وبتون برام باز شد،ممنون از لطف شما وببخشید که نمیتونم زیاد وبتونو بازکنم و تشکر کنم.

خدا رو شکر که موفق شدید
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد