روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

ساعت خوب، ساعت بد

شما  هم ساعت خوب و بد دارید؟

من ساعت ۶ تا ۸ بعدازظهر ساعت بدمه! بعنی تو این دو ساعت همه احساسات و افکار بد میاد سراغم، حال و حوصله هیچ کاری رو هم ندارم به عبارتی منفعل و افسرده می‌شم 

اگه خسته باشم و بخوابم ( وقتهایی که از سر کار میام) که دیگه واویلاست  ، اگر هم بیکار باشم یه حس خیلی بد و نا امیدکننده دارم، به محض اینکه عقربه کوچیکه میره روی هشت انگار معجزه اتفاق می‌افته و تمام بار منفی از روم برداشته میشه

نظرات 3 + ارسال نظر
صفا جمعه 23 اسفند 1398 ساعت 22:42 http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

جالبه . من تا به حال بهش فکر نکردم

حالا فکر کنید
امیدوارم ساعت بد نداشته باشید

hatef پنج‌شنبه 22 اسفند 1398 ساعت 18:25 http://blog.hatefix.ir

اینطوری که حساب میکنم
با این همه تلاش و..... همه ساعت ها ساعت بد منه

ترانه چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت 03:50

من روزهای یکشنبه غروب که آخر هفته هست نزدیک غروب دلم میگیره گاهی. هوا که تاریک میشه خوب میشم

می‌گن این واکنش طبیعی بدن به غروب آفتابه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد