روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

برای خالی نبودن عریضه

- درحال گذراندن فصل دوره و امتحان کلاس چهارم ابتدایی و امتحان‌های میان‌ترم سال سوم دانشگاه هستم. واقعا من نمی‌دونم فلسفه چپاندن این‌همه مطلب و مبحث در مغز بچه‌های چاره این دیار آنهم در دوره ابتدایی چیه؟ جز اینکه برای تموم شدن مدرسه لحظه‌شماری می کنن و هر ثانیه‌اش رو با عذاب می‌گذرونن. البته من سعی می‌کنم اسیر این موج نشم و تا حدی که ممکنه سخت نگیرم ولی همون حداقلش هم زیاده. 

- قرقره از حدود دوهفته پیش به دل‌دردهای استرسی دچار شد و دلیلش رو هم نتونستیم پیدا کنیم و بعد از چند روز حالت‌های اضطرابی شدیدی رو تجربه کرد. گریه بی دلیل، نگرانی شدید به قول خودش برای موضوعی که مهمه ولی نمی دونه چیه، بی اشتهایی و .عدم تمرکز برای انجام تکالیف، بی علاقگی به هر نوع بازی و..... با روانپزشک کودکانی که می شناختم مشورت کردم و چون اون هفته مطب نبود نتونستم برای ویزیت ببرمش.  سعی کردم با پارک و بازی و شادی خلقش رو عوض کنم تا حدی که قابل تحمل باشه براش. اگرچه حتی در حال بازی و سرگرمی هم اظهار می کرد که حالش خوب نیست. خدا رو شکر یکی دو روزه که خیلی خیلی بهتره و آخر هفته وقت دکتر داریم.


نظرات 4 + ارسال نظر
مهربانو پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 12:23 http://baranbahari52.blogsky.com/

عزززیزم امیدوارم مشکل کاملا حل شده باشه
کاش ممکن بود اصلا نذاریم بچه ها تو این سیستم میوب برن مدرسه . یادم میفته که چند نفر بهم گفته بودن تصمیم دارن بچه هاشون رو مدرسه نفرستن و من چقدر شاخ دراورده بودم البته اونا هم نهایتا فرستادن بچه هاشون رو ولی الان بعد چند سال همین عملی کردن این فکر شده برام ارزو

خدا رو شکر خیلی بهتره.
واقعا بهترین مدارس هم چون تابع آموزش و پرورش معیوب ما هستند باید این کتاب‌های بی‌محتوا رو یه جوری در برنامه کاریشون قرار بدن و همین کار رو خراب می کنه.

نسرین شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 03:19 https://yakroozeno.blogsky.com/

برات انرژی مثبت می فرستم شادی جان
امیدوارم هر چه زودتر پسر گلت هم جسمی هم روحی خوب بشه. مشاور رفتن بهترین کاره

مرسی دوست مهربونم.
با انرژی مثبت شما خیلی بهتره و دکتر گفت فعلا دارو نمی‌خواد.

safa سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 16:35 http://mano-tanhae-va-omid

واقعا درسهای سخت و غیر کاربردی جز دلزده کردن دانش آموز نتیجه دیگه ای نداره .
انشااله فرزندتون هم مشکل خاصی نداره این روزها این اضطراب برای همه هست دیگه کوچک و بزرگ نمیشناسه .

اره والا
ممنون از محبتت

من سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 15:32 http://me2020.blogsky.com

خسته درس و امتحانات نباشین
خدا رو شکر که حالش بهتره

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد