روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

مودی

این روزها بد جوری مودی شدم ( نمی دونم فارسیش چی میشه؟ شاید خلق به ضم خ!!) یعنی منحنی تغییرات مودم شدیدا سینوسی شده اونم با دامنه‌های کوتاه!!

یک لحظه خوبم و لحظه دیگر چنان بد که گویی فلج شدم حتی حوصله عوض کردن جهت نگاهم رو ندارم فقط دوست دارم به یک نقطه خیره بشم همین. نه حال مطالعه دارم نه ورزش نه فیلم و نه حتی قلاب بافی.

بعدش می‌بینم اینکه نشد زندگی بلند می‌شم و می‌افتم به جون خونه. تمیزکاری و مرتب کردن و ... تا اینکه از پا می‌افتم . خلاصه این چرخه ادامه دارد تا شب که بخوابم . راستش رو بخواید حوصله خوابیدن هم ندارم!! 

حالا این وسط بچه ها هم  مدام بهم گیر میدن یعنی مثل گربه از سر و کولم بالا می‌رن و یک لحظه نمی‌ذارن سرم به کار خودم باشه، مگر وقتی که سرشون توی بازی کامپیوتریه و اون موقع هم دائم در وضعیت عذاب وجدان هستم از زیاد شدن ساعت بازی  بچه‌ها با کامپیوتر

نظرات 4 + ارسال نظر
شکیبا پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 10:28 http://Zendegi1398.blogfa.com

منم همینطورم،نه آرام وقراردارم،نه شادم.نمیدونم برنامم چیه،کلی تمیزکاری میکنم خوشحالیش فقط دوسه دقیقه طول پیکشه،میخوام کیک وشیرینی هایی که یادگرفتم بپزم،حسش نیست.کاش زودتربگذره...

آمین

صفا شنبه 1 شهریور 1399 ساعت 14:10 https://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com/

وااای این حس رو همه داریم . و گاه فکر میکنیم چقدر ضعیف هستیم حسابی خودمون رو باختیم .
باید یک نهیب جدی به خودمون بزنیم و نگذاریم زندگیمون تلف بشه اصلا باور کنیم که کرونا همیشه با ما خواهد بود و راه زندگی مسالمت آمیز در کنار اون رو پیدا کنیم .

خیلی سخته

بلاگر چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت 13:47

از دید من ، این روزا نمیگذره و بدتر هم میشه و به عوامل بیرونی هم ربطی نداره ، فکر کنم در استانه تغییرات سنی و فیزیولوژیک جدیدی هستی.
از نظر فکری هم گاهی آدم پیش خودش میگه ، پس حق من از زندگی چی شد؟ به خواسته هام میرسم ؟ کی ؟ چطور؟ تموم شد؟ زندگی زندگی که میگفتن همین بود؟

نه من فکر می‌کنم مشکل خودم نیستم . بیشتر دلم برای دختر جوان و پسرهام که دورا ن کودکی رو می‌گذرونن نگرانه و حس دلسوزی عمیقی در این مورد دارم که جوونی و بچگی‌شون در چه شرایط بدی داره می‌گذره و اینکه آینده مبهمه و معلوم نیست که چی میشه و مخصوصا اینکه موضوع جهانی شده و نمیشه فرار کرد.

نسرین یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 17:54 https://yakroozeno.blogsky.com/

این روزهام می گذرند...
فکر کنم سیستم زندگی هممون ریخته بهم بخاطر کرونای خر

بله می‌گذرند و امیدوارم هرچه زودتر تمام شوند و با سلامتی روانی و بدنی از این بحران بیرون بیایم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد