روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

حال همه ما خوب است....

حال همه ما خوب است اما تو باور نکن....

دیروز بعد از 7 ماه رفتم آرایشگاه برای ناخن‌هام . دیگه واقعا کلافه شده بودم، ناخن‌های سست و شکننده که هر کدوم برای خودش یه ساز می‌زدو کارهای بی‌پایان خونه هم که مزید بر علت  همه کارها رو هم که نمیشه با دستکش انجام داد. ضمن اینکه نگاه کردن به دستهایی که سالها مرتب و منظم بودند و الان شلخته و بی‌نظم ، روحیه‌ام رو خرابتر می‌کرد. خلاصه با شیلد و ماسک  و ترس و لرز هماهنگ کردم تو ساعتی که سالن خلوت‌تر باشه برم و نتیجه خیلی خوب بود و کلی حالم عوض شد. 

ولی امان از اخبار اونم 60 دقیقه شبکه ملعون که برای خراب کردن هر حالی تخصص داره. 

همسر جانم هم در حال پختن مربا و سوالات بی‌انتها در مورد تجارب سال گذشته از مرباپزون. چقدر شکر می‌ریختم؟ چقدر آب‌می‌ریختم؟  چندبار می‌جوشوندم و .....

منم که بی اعصاب هندزفری رو گذاشتم و رفتم توی کانال دکتر هلاکویی جان . گوش کردن به راهکارها و راهنمایی‌های این مرد بزرگ خیلی آرامم می‌کنه و این روزها که سوژه‌ای برای بافتن ندارم بهترین مدیتیشن شده بازی 2048 و صدای دکتر هلاکویی....

نظرات 2 + ارسال نظر
صفا یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 20:22 http://Www.mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

جالبه مربا پختن همسرتون باید یک دوره برای خانمها بزارین .
چقدر حس خوبی میده که آدم احساس کنه تو خوانواده ای ایرانی این کارها فقط مختص خانمها دونسته نشه .

اره خوبه خدا رو شکر تو این موارد مشکلی نداریم .

مارال یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 04:42 http://mypersonalnotes.blogsky.com/

سلام ستاره جان . مربا پختن باز یه چیزی . همسر سابق من همه کارهای سفارش اینترنتی رو هم میداد من . یه بار به زور انداختم گردن خودش . میخواست سفارش بده و پشت کامپیوتر بود منم تو آشپزخونه . از تو اتاق داد زد تلفن این دیجی کالا چنده ؟!!!‌


آخه من که ازش مربا نخواستم خودش همینجوری دلی می‌خواست بپزه
ولی کلا آقایون همینجوری هستن باید یه وردست داشته باشن در حالی که من خودم هر کاری رو با همه بالا و پایین رفتن‌هاش تنها انجام میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد