روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

روزمرگی‌ها

دیروز تا ساعت 12 همگی خوابیده بودیم، بعد از دیدن چندتا فیلم کوتاه و ادامه سریال‌های قبلی (البته منظورم خواب دیدنه) ، به سختی از جام بلند شدم و بساط صبحانه رو مهیا کردم. کبوترهای نازم هم که دیگه جَلد شدن پشت پنجره منتظر دون بودن، برای اونا هم دون پاشیدم.

بعد از من دوقلوها یکی یکی با قیافه و موهای درهم برهم پاشدن و مرحله دوم استراحتشون با افتادن روی کاناپه‌ها شروع شد. من و همسرجان صبحانه مختصری خوردیم و بعدشم نبات و قرقره و با یک‌ساعت تاخیر فرفره صبحانه دیرهنگامشون رو میل کردن و مراسم صبحانه‌خو ری به خیر و خوشی تموم شد.

این روزها زیاد حال و حوصله ندارم . یعنی حال و حوصله هیچی رو ندارم . از فضای حقیقی و مجازی خسته شدم. از سر اجبار شام و ناهاری مهیا می‌کنم و نظافتی مختصر. هدفونی رو که جدیدا هدیه گرفتم و یه جورایی برای من  لاکچری به حساب میاد رو میذارم روی گوشم و به زور گوش دادن ترانه‌هایی زیبا، ظرف‌های خرده ریز رو از گوشه‌کنار خونه جمع می‌کنم  و می‌شورم. قفسه ماگ‌ها و یکی از کشوهای کابینت رو هم تمیز می کنم که وجدان خونه‌تکونیم کمی آروم بشه. ولی راستش دیگه نه روحم و نه جسمم کشش کارهای خونه رو نداره.از وقتی خانم مهربان کمکی رفته (9ماهی میشه)خیلی دست‌تنها شدم و تا حالا بخاطر کرونا برای استخدام فرد جدید اقدام نکرده بودم. 10 روز پیش دیگه به تنگ اومدم و توی دیوار آگهی استخدام دادم که با ماجراهای بسی جالب و هیجان‌انگیز روبرو شدم. اگر توان داشتم در پست بعدی می‌نویسم.

نظرات 7 + ارسال نظر
یاسی شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 00:41

آخی حق داری...اصلا کسالت و بی برنامه گی از کل دنیا داره میباره...یه جور حالت سردرگمی...چاره ای نیست...باید تلاش کنیم خودمون رو سرپا نگه داریم...نسرین جان درست میگه..حالا که بخاطر این بیماری همه گیر هم راه معاشرت بسته ست و هم نمیشه سفر رفت از همه بهتر اینه که توی خونه شاد باشی و برقصی...اینجوری برای روحیه خودت و بچه هات خیلی خوبه..

اره راهکار خوبیه ولی هنوز همت نکردم

نسرین چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 10:34 https://yakroozeno.blogsky.com/

بهتری خانم گل؟

واااای شرمنده هنوز به توصیه‌تون عمل نکردم

مارال چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 03:13 http://mypersonalnotes.blogsky.com/

منم هدفون تو گوشم نباشه تو آشپزخونه دووم نمیارم

هدفون هم که هست این بچه‌ها نمیذارن از بس صدام می‌کنن.

Safa دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 18:27 http://Www.mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

این حالت کسالت فکر کنم عمومی باشه من هم حس و حال کارهای خونه رو ندارم .
با نظر نسرین موافقم رقص خیلی میتونه تو ایجاد شادی و رفع این کسالت کمک کنه .

امیدوارم به سلامت بگذره

من یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 19:09 http://me2020.blogsky.com

این قدر شرایط فعلی ادامه دار و خسته کننده شده که حال روحی تقریبا همگیمون همینه.به نظرم یه لیست بنویسین از کارهایی که دوست دارین هر روز یکی رو انجام بدین یا پیاده روی برین حتما توی روحیتون اثر میزاره

امیدوارم این دوران رو به سلامت بگذرونیم

نسرین یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 14:24 https://yakroozeno.blogsky.com/

یه کاری میگم بکن تا سرحال بشی. ولی حتما باید تو خونه تنها باشی.
یه نوار شاد بذار و با زور هم که شده هرجوری شده برقص.
میدونم. در این شرایط روحی سخت ترین کاره اما بعدش بخاطر هورمونای بدن، سرحال میای و بهت قول میدم کلی کار می کنی.
پس همچنان صبراً و صبورا

ممنون از راهکارت نسرین جان. حتما امتحان می‌کنم و حتما جواب میده.

شکیبا شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 13:10 http://Zendegi2021.blogfa.com

حالا که نزدیک بهاره وهمه باید شوروحال زندگی بیشتری داشته باشن،عجیبه،منم خیلی وقته اینطورشدم،اگه یه جای دیگه مثل خونه خواهرم یامامانم باشه با روحیه بالاتری کارمیکنم،من دیگه به زوروسایل اتاق دخترم رو ریختم به هم،اون دیگه ازآشپزخونه کاربیشتری میبره،کم کم یه گردگیری سبک میکنم.

من که 8 ماهه خواهر و برادرم رو هم ندیدم.
اتاق بچه ها رو ظاهری جمع و جور کردم ولی کلا حالی برام نمونده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد