روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

تضاد معانی

امروز داشتم میومدم اداره که توی ترافیک اتوبان کنار دستم یک ماشین استیشن بهشت زهرا دیدم. با خودم گفتم  خیلی حال خوشی داشتم اینم اومد کنارم... یه دفعه چشمم افتاد به یه عکس روی باک بنزینش .. دقت کردم دیدم طرح یه دختر پسره که با رنگ مشکی نقاشی شدن و یه قلب قرمز بینشونه.  این رو به فال نیک و به عنوان یک نشونه گرفتم . فکر کردم  وقتی راننده و یا صاحب ماشین حمل جنازه که هر روز داره با غم و غصه کلی آدم که عزیزشون رو از دست دادن روبرو می‌شه هنوز اینقدر دل و دماغ داره که چنین عکس نازی رو بزنه روی باک بنزینش من چرا باید از شرایط بنالم و کم بیارم.

چیزی از این تفکراتم نگذشته بود که دیدم ماشین حمل جنازه چنان لایی کشید و  دولاین رو رد کرد و رفت تو لاین سبقت  فهمیدم این دیگه خیییییلی دلش خوشه


راستی دیشب یعنی اول صبح امروز خواب می‌دیدم که بانوی مهربانی که توی کارها کمکمون می‌کرد برگشته و داره خونه رو سر و سامون میده . هنوز شیرینی و حس آرامش  اون رویا در وجودم هست. فکر کنم یکی از دلایل افسردگیم هم اینه که از وضعیت تمیزی و بهم ریختگی خونه و اینکه توان ندارم همه کارها رو انجام بدم دچار استیصال شدم و دلیل خوابم هم همین بوده.

نظرات 5 + ارسال نظر
یاسی دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 02:49

انشالله که تعبیر خواب دم صبحت خیره و اینه که اون خانم مهربان برمیگرده پیشتون و کمک میکنه تا باری از روی دوشت برداشته بشه...بنظر من با توجه به داستان کرونا بهتره که همگی بطور گروهی برای خونه تکونی اقدام کنین...و خودت رو هم خیلی خسته نکن...همه میدونن که شاغلی و دست تنها تمیزکاری و نگه داری از دو تا پسر بچه شیطون کار راحتی نیست...

قربون محبتت عزیزم . درست میگی. اصلا جون ندارم که بخوام خودم رو خسته کنم

taraaaneh یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 03:59 http://taraaaneh.blogsky.com

خب کم کم براشون عادی میشه، میشه مثل بقیه شغلها. ولی خوب اینکه آدم بتونه زیاد زندگی رو سخت نگیره مهارت خوبیه.
کاش اوضاع برگرده به حالت قبل و اون خان مهربون دوباره بتونه بهت کمک کنه توی کارهای خونه.

ترانه جان همین بی‌خیالی‌ام آرزوست.
اون خانم به خاطر کرونا نرفت ولی اگر کرونا نبود لااقل می شد کس دیگه‌ای رو استخدام کرد.

سینا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 20:05 http://sinadal.blogsky.com

مطمئنید راننده بهشت زهرا بود؟

اره دقیقا عبارت سازمان بهشت زهرا روش نوشته شده بود.:

نسرین شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 16:26 https://yakroozeno.blogsky.com/

پیشنهاد می کنم یک روز وقت بذار خونه را تمیز و مرتب کن، شک ندارم دلت آروم می گیره. کاش همسر یا بچه هات کمکت کنند تا بتونی از پسش بر بیای. ما خانم های ایرانی باید خونمون همیشه مرتب و تمیز باشه.
انرژی منفی با جارو کشیدن و گردگیری از بین میره.

به نکته درستی اشاره کردی نسرین جان. دقیقا همینطوره .همسرم خیلی کمک می‌کنه اما متاسفانه بچه‌ها مودی هستند و همیشه نمیشه روشون حساب کرد.

صفا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 15:59 http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

انشااله که خوابتون تعبیر به خیر میشه و اون خانم هم برمیگرده و شما به آرامش فکری میرسی .

خدا از دهنت بشنوه صفا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد