روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

بوی ناخوش

من نسبت به بو خیلی حساس هستم، یعنی بوی بد از هر منشا که باشه حالم رو بد می‌کنه و تا مدتها توی بینی‌ام می‌مونه. اصلا سرم منگ میشه. حالا از بخت بدم همیشه یک هم‌اتاقی بدبو هم دارم . الان از صبح تا حالا حالم بده. بوی بد عرق بدن همکارم که میزش هم حدود 2 متر با من فاصله داره مغزم رو ترکونده . با ماسک نشستم و هر نیم ساعت عطر گرانقیمت مادرمرده رو پخش می‌کنم تو هوا. چون عطر زیاد هم خودش سردرد میاره و هم ترکیبش با بوی عرق دیگه واویلاست. پنجره هم طرف همکار بدبو هست و هوا اینقدر سرده که نمیشه پنجره رو باز کنم. همکار محترم هم در رفت  و آمده و بوپراکنی می‌کنه.

آخه من نمی‌دونم اینا خانواده شون بهشون نمی‌گن که لباست بو میده عوضش کن. بشور اون پیرهن لامصب رو . بنده خدا آدم محترمی هم هست و روم نمیشه غیرمستقیم هم بهش برسونم. موندم چیکار کنم.

الان دارم سعی می کنم با  دهن نفس بکشم تا بو حس نکنم.

باید یه اسپری خوشبو کننده بیارم به جای عطر پخش کنم تو هوا شاید اوضاع بهتر بشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسی پنج‌شنبه 30 دی 1400 ساعت 01:46

ای وای...بعضیا ذاتا بد عرق هستن...تقریبا بوی گربه مرده میدن وقتی عرق میکنن...ولی عین خیالشون هم نیست...چون شامه خودشون به این بو عادت میکنه...فقط میتونم بگم خدا صبرت بده با این همکار معطرت چطوری میخوای سر کنی؟؟!!

گربه مرده رو خوب اومدی

مهربانو شنبه 25 دی 1400 ساعت 14:45 http://baranbahari52.blogsky.com/

ای داااد اینطوری که محل کار جهنم میشه

اره همسرم دیروز می‌گفت نرو سر کار اگه اینقدر اوضاع وخیمه. چون واقعا سرم منگ میشه.

نسرین شنبه 25 دی 1400 ساعت 14:30 https://yakroozeno.blogsky.com/

ستاره جان اینکار رو نکن. بوی بدتری درست می کنی.
یه یادداشت بنویس بذار تو کشوی میزش اگه فقط شما دوتا نیستید. وگرنه نمیدونم چطور میشه اینکار رو بکنی.
یه نفر بود از حمام اومد باز لباس قبل از حمامشو کرد تنش. گفتم عوض نمی کنی؟ گفت کثیف نشده.
منهم گفتم مگه میشه بدن عرق کنه و حمام لازم باشی ولی لباست شستشو لازم نباشه. بوی عرق میدی.
خوشبختانه فامیل نزدیک بود و تونستم بهش بگم.

بعضی خانمهای تنبل فکر می کنند مثلا چون مانتوشون سرمه ای یا مشکیه و لکه هاش پیدا نیست نباید شسته بشن. فکر نمیکنن لباس و مانتو سفید با مشکی فرقش در نشان دادن و ندادن کثیفیه نه بو نگرفتن.
یا آقایون در مورد کت هاشون.

خیلی خوب موضوع رو توضیح دادی دقیقا همینطوره. یه بنده خدایی خونه ما کار می‌کرد همینجوری بود و همسرم بهش توضیح داد که باید لباسهات رو زود به زود عوض کنی و بهتر شد.
توی اتاقمون دونفر دیگه هم هستن نمیدونم اونا اندازه من حساس هستن یا نه. راستش رو بخوای یادداشت گذاشتن هم ممکنه ناراحتش کنه.

ربولی حسن کور شنبه 25 دی 1400 ساعت 14:17 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
شاید هم بنده خدا تقصیری نداشته باشه
بعضی ها کلا عرقشون بو میده

قبول دارم ولی روزهایی که لباسش تمیزه بو نمیده. اینجور افراد باید لباس‌هاشون رو زود به زود عوض کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد