روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

......

بدجوری سردر گمم، اصلا حوصله حرف زدن و حرف شنیدن و .... ندارم، کتاب هم نمی‌تونم بخونم چون تمرکز ندارم و هر سطر رو چندبار باید از اول بخونم، نه می‌تونم یه جا بشینم نه می‌تونم کاری انجام بدم مگر از روی اجبار و وظیفه، خوابم هم که داغونه، فیلم شاید برام گزینه بهتریه چون زیاد کاری به کارم نداره، حتی موسیقی هم زیاد حالم رو خوب نمی‌کنه، این روزها که هوا زود تاریک میشه برنامه پیاده‌رویم هم به هم ریخته، آستانه تحمل و صفر تا سگ شدنم هم خیلی خیلی پایین اومده......شبها زودتر می‌رم بخوابم که زودتر بگذره و نخوام فکر کنم  یا با کسی حرف بزنم ...... ، دلم می‌خواد یه کار مفید انجام بدم ولی نمی‌تونم . وضعیت مملکت یه طرف، مشکلات اطرافیان هم یه طرف دیگه، یکی زمین فروخته خریدار پولش رو نمیده، یکی می‌خواد از همسر عوضیش جدا بشه و هزارجور مشکل داره، اداره هم که نمی‌دونم آروم جونه یا خودش دردسره، از یه طرف سرم گرم میشه اما از طرف دیگه حس می‌کنم کار کردنم تو این وضعیت هم خیانت به خودمه و هم ..... مدیرمون هم که برای خودش یه بیست و سی کامله. خلاصه که داغانیم آقا داغان.........

نظرات 2 + ارسال نظر
لیمو شنبه 30 مهر 1401 ساعت 10:53 https://lemonn.blogsky.com/

خیلی وضعیت بدی شده ستاره جون، انگار اون پیمانه صبر معروف واقعا سرازیر شده. فکر کنم دو روز استراحت بدون فکر کردن به چیزی (حتی اگر مثلا فیلم حواستون رو از زندگی واقعی پرت میکنه) خوب باشه. من خودم مخالف بی توجهی به مشکلاتم اما این رو بذارید به حساب نفس گرفتن در حین شنا :))
+ حال دلتون خوب باشه الهی

مرسی از راهنماییت لیمو جان، اگر بتونم و بذارن انجام می‌دم ولی اینقدر کار ریخته رو سرم مگه اینکه میگرن جان من رو مجبور به استراحت کنه که تعطیلات آخر هفته ام رو همینجوری چند ساعت استراحت کردم.:

نسرین شنبه 30 مهر 1401 ساعت 09:33 https://yakroozeno.blogsky.com/

خیلی ناراحت شدم.
وضع بیشتر ایرانیها الآن همینه. باور کن من تازه از همین وضعیتی که تو اسم بردی (منهای فضای کاریت) در اومدم.
با خودت مهربونتر باش.
سعی کن حالا که نمی تونی کتاب بخونی، بافتنی دست بگیری یا باغبونی کنی. یه کاری که ریلکست کنه.

اسم اون قسمت یادم رفته بود که اینه عزیزم: فروشگاه کتاب

عزیز مهربونم، مرسی از راهنماییت، سعی می‌کنم ولی مث مرغ سرکنده شدم.
انجام وظیفه شد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد