روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

بعد از 10 سال

دیروز بعد از 10 سال رفتم پیش دکتر تغذیه ای که بهش ایمان داشتم، اون موقع رفته بودم وزنم رو از 58 برسونم به 52 و موفق هم شدم ولی الان بعد از 10 سال با 10 کیلو اضافه تر رفتم که حدود 69 کیلو میشه.

البته وقتی دکتر بررسی کرد گفت با این داروهای فیل کش اعصاب که مصرف می کنی باید خیلی بیشتر از اینا چاق می شدی و همینطور حافظه ات هم داغون می شد ولی خدا رو شکر از اونجا که معمولا تاثیر داروها روی من کمه این مورد هم همینطور بود.

با توجه به اینکه به نظر خودم این داروها به نسبت دوز بالاشون تاثیر آنچنانی در خلق و خوی من نداشته با دکتر تصمیم گرفتیم آهسته آهسته کمشون کنیم

برنامه یک هفته رژیم رو هم گرفتم و با نام و یاد خدا میریم که یه کاهش وزن موفق داشته باشیم . من تا دو سال پیش هم با وجود زایمان دوقلو و یائسگی زودرس اضافه وزن نداشتم و حدودا 59 کیلو بودم که میخواستم برسونمش به 55 ولی از همون موقع داروهای اعصاب رو شروع کردم و همین باعث اضافه شدن وزنم و البته سایزم شد مشکل اصلی اینه که بالاتنه ام متناسبه و چاقیم در شکم و پاهام متمرکز شده بنابراین باید موضعی هم روی این قسمت ها کار بشه

فعلا که خیلی امیدوارم


نظرات 1 + ارسال نظر
مهربانو دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 16:02 http://baranbahari52.blogsky.com/

عزیزم وزنت چندان بالا نیست مطمئنم میتونی به وزن ایده الت برسی

ممنون مهربانو جان چقدر خوبه که بهم امیدواری میدی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد