روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

دندانپزشک مهربان

دیروز برای فرفره و قرقره از یک دندانپزشک متخصص ارتودنسی وقت گرفته بودم برای چکاپ که ببینم ارتودنسی لازم دارن یا نه. روز قبلش زنگ زدم مطب و یک خانم منشی بسیار خوش اخلاق و مهربان با صبر و حوصله  بدون ادا و افاده وقتم رو تنظیم کردن  و گفتن شما رو با نام مامان دوقلوها ثبت میکنم. اگرچه به دلیل پیدانشدن جای پارک حدود نیم ساعت دیرتر رسیدیم ولی با خوشرویی پذیرش شدیم  .وقتی وارد مطب شدیم منشی خوش اخلاق گفت سلام مامان دوقلوها 

حدود نیم ساعت در مطب راحت با محیط آرام  و موسیقی آرامبخش منتظر نشستیم. آکواریوم زیبا، آب نمای زیباتر و کتابهای روح نواز تکمیل کننده احترام و ارج گذاری به بیماران بود که باعث شد انتظار برای من و دوتا وروجکم سخت نباشه.

بعد  با راهنمایی منشی وارد مطب شدیم و آقای دکتر مهربان با فروتنی و خوشرویی از بچه ها استقبال کردن و با معاینه مختصر اما دقیق و بدون ادا و افاده گفتن فعلا نیازی به ارتودنسی نیست و لازم نیست بچه ها رو با شروع زودهنگام این پروسه سخت آزار بدیم.و قرار شد برای چکاپ مجدد حدود یکسال دیگه مراجعه کنیم. کل ماجرا 5 دقیقه هم طول نکشید و ما خوشحال و شاد و خندان اومدیم بیرون و خداحافظی شیرینی هم با منشی داشتیم ، ویزیتی هم دریافت نشد و  بعد از تشکر مطب رو ترک کردیم. حال همه ما خوب بود . 

با خودم فکر کردم آقای دکتر به راحتی میتونست بگه هر دو تا بچه های من ارتودنسی لازم دارن چون ظاهر دندون هاشون اشکالاتی داره که میتونست اینو بگه ولی با این وجود صداقتش بر سودجویی  و زیاده طلبی چربید و رفتار و تصمیم انسانی گرفته شد که هم الکی هزینه نشه هم بچه ها بیخودی اذیت نشن.

ممنون از آقای دکتر وحید طالبی و منشی مهربان و خوش اخلاق ایشون

آدرس مطب: خیابان شریعتی- بین میرداماد و ظفر - جنب ایستگاه مترو شریعتی- ساختمان نیکان


نظرات 6 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 14 مهر 1398 ساعت 22:54 http://yakroozeno.blogsky.com/

و چه قدردانی قشنگی!
سرویس های خوب همیشه باعث تبلیغ مجانی برای اون شخص میشه.

ممنون
قدردانی همیشه باعث ایجادحس خوب و حال خوش میشه چه ما از دیگران و چه دیگران از ما من نه صرفا برای تبلیغ بلکه برای تشویق این مطلب رو انتشار دادم و همچنین برای اینکه بدانیم خوبی هنوز جانی دارد

مهربانو شنبه 13 مهر 1398 ساعت 17:10 http://baranbahari52.blogsky.com/

به به خدا رو شکرر هنوز میتونیم انسانیت رو بعضی جاها لمس کنیم . خیلی خوشحالم که چنین تجربه ی خوبی داشتی ممنون بابت معرفیت عزیزم

بله واقعا خدا رو شکر که هنوز انسانیت و اخلاق هست البته فکر کنم در طول تاریخ همیشه همین بوده و اینو از شعره و گفتته های گذشتگان میشه فهمید. انسانم آرزوست و ....

لیلا خانم شنبه 13 مهر 1398 ساعت 15:10

خدا به عمرشون برکت بده همچین دکترایی نسل شون منقرض نشده پس

نه منقرض نشده هنوز و باید اسمشون رو منتشر کنیم تا حسابشون از بقیه سوا شه.

منیژه شنبه 13 مهر 1398 ساعت 11:00 http://maj.rezapoor@gmail.com

سلام روزتون خوش. خیلی اتفاقی مطلب شما را خوندم. پسر من نوجوانه و یک سال هست که داره پیش اقای دکتر طالبی میره. ارتودنسی کرده ما هم خیلی راضی هستیم هم کارشون خوبه هم اخلاقشون و هم خیلی با انصاف هستند. انشالا سرفرصت دوقلوهای عزیزتون راببرید.

چه جالب
ممنون از راهنماییتون

ترانه جمعه 12 مهر 1398 ساعت 22:46 http://taraaaneh.blogsky.com

میفهمم احساسستو. من با هردو مدل دندانپزشک با وجدان و بی وجدان برخورد داشتم.
دنداپزشکی که گفته بود دندانم خرابه . اونهم دندانی که پایه های دندانهای دیگه روش کار گذاشته شده بود. بعد رفتم یک شهر دیگه و پیش یک دندانپزشگ دیگه. 10 ساله که اون دندون رو دارم و اذیتم نکرده!! خوبه که آدمهای با وجدان پیدا میشن واقعا.

اره ترانه جان هنوز هم آدمهای باوجدان پیدا میشن و به قول بعضی ها ملاک من اول تعهد و اخلاقه بعد تخصص، چون تخصص بدون تعهد فایده نداره و البته برعکسش هم درسته هرچند که قاعدتا انسان متعهد اگر تخصص نداشته باشه اظهار نظر نمیکنه

سهیلا چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 14:51 http://Nanehadi.blogsky.com

چه خوب.نگهداری دندان بعد از اورتودنسی مشکله.سنشون بالاتر باشه بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد