روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

1000

وقتی حدود 70 روز پیش  این وبلاگ رو شروع کردم  فکر نمی کردم 1000 بار دیده بشه ولی  الان خوشحالم خوانندگانی هستند که بازدید وبلاگم را به 1000 رسانده اند البته که هدف من نوشتن روزمرگی های خودم بود و هست ولی  به اشتراک گذاشتن احساساتت با دوستان مجازی لذت بخشه و  حس میکنم که میتونم بدون نگرانی از قضاوت شدن از همدلی و همفکریشون استفاده کنم. ممنون ازتون که  وبلاگ نوپای من رو  رونق دادید به امید دوستیهای پایدار 

نظرات 1 + ارسال نظر
صفا پنج‌شنبه 16 آبان 1398 ساعت 22:19 http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

هزارمین بازدیدتون رو تبریک میگم . وبلاگ نویسی حال و هوای دیگه ای داره و دوستیهاش هم بدون قضاوت و دوستانه هست . اسمش دنیای مجازیه اما واقعیتر از هر واقعیتی هست . من که خیلی دلم برای دوستان وبلاگی تنگ میشه و دیدن پیامهاشون کلی خوشحالم میکنه . براتون ارزوی موفقیت میکنم .

ممنون از تبریکتون
بله به نظر منهم وبلاگ نویسی در دنیای جدید ارتباطات مثل کتاب کاغذی در مقابل کتاب دیجیتالیه
اصالتش از سایر روشها مثل اینستاگرام بیشتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد