روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

تصمیم درست

چند روز پیش سالگرد ازدواجمون بود به عبارت دیگر سالگرد همخونه شدن و بقول معروف رفتن زیر یک سقف. همسرم همیشه این روز رو بیشتر از تاریخ عقد رسمی و شناسنامه‌ایمون  به رسمیت می‌شناخت  و منم یه جورایی قبولش داشتم. اما امسال با توجه به یه سری ملاحظات تصمیم دیگه‌ای گرفتم. 

روز عقد مون روزی بود که روز قبلش دونفری رفتیم حلقه خریدیم و  شبش جشن نامزدیمون رو  تو خونه ما با مهمون‌هایی محدود ولی باب میل من  و مطابق با فرهنگ خانواده خودم برگزار کردیم. روزی که خیلی برای هردومون و حتی اطرافیانمون  هیجان‌انگیزتر و شیرین‌تر از روز عروسی بود.روزی که پر از تازگی بود، حس نوعروس بودن و مرکز توجه بودن و تپیدن قلب و  اتفاق بزرگ زندگی. اما روز عروسیمون که حدود دوسال بعد از عقد و نامزدی بود با یه تصمیم ناگهانی تعیین شد و سریع مقدماتش رو با محدودیت شدید مالی  همسرم فراهم کردیم و من اصلا خاطره خوشی از عروسیمون ندارم. هیچ‌چیزش مطابق میلم نبود از لباس و آرایشگاه و محل و نوع برگزاری و کیک و سفره عقد وماشین و شام و .... نه تنهادوستشون نداشتم بلکه درست نقطه مقابل انتظارات و سلیقه من بود و اصلا با فرهنگ ما همخونی نداشت. میشه گفت یه‌جور رفع تکلیف بود با کلی خاطرات بد و تلخ  چه اونهایی که خانواده همسرم و حتی خودش مقصر بودن و چه اونهایی که خانواده خودم باعث و بانیش بودن. هنوز فکر می‌کنم چرا عروسی گرفتیم. با دیدن هر صحنه از فیلم عروسیمون یه خاطره بد و آزاردهنده برام تداعی میشه. به همین دلیل تصمیم گرفتم از امسال دیگه سالگرد عروسی رو بی خیال بشم و مثل یک روز عادی ازش بگذرم و در عوض سالگرد خاطرات خوش عقد و نامزدی رو جشن بگیرم. 

ناگفته نماند همسرم امسال با توجه به گرفتاری‌ها و شرایط موجود کلا این روز رو فراموش کرد و من‌هم در راستای تصمیمی که گرفتم بهش یادآوری نکردم .

به نظر خودم تصمیم درستیه و تا حدی تلخی‌های خاطرات ناخوشایند رو برام قابل تحمل می‌کنه و شاید به مرور زمان کمرنگ بشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
مینو چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 17:38 http://milad321.blogfa.com

خوبه که آدم بتونه خاطره های خوب را پر رنگ کنه و خاطره های بد را کم رنگ.
امیدوارم بعد از این همیشه خاطره های خوب براتون ساخته بشه.

ممنون دارم سعی می کنم ولی سخته
نمیدونم با نوشتنشون کم‌رنگ می‌شن یا پررنگ!!!!

مبارک باشه وایشالا سال های سال باخوشی وخرمی کنارهم زندگی آرومی داشته باشین
:قلب

ترانه شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 16:42 http://Taraaaneh.blogsky.com

تصمیم خوبیه که سالگرد روزی رو که ازش خاطره خوبی داری جشن میگیری برای تو وهمسرت آرزوی عشق و خوشبختی دارم ،درکنار هم با آرامش و تفاهم.

ممنون ترانه جان برای شما هم آرزوی سلامتی و شادی دارم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد