روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

کرگدنی که پوستش نازک شده

این روزها درجه تحملم خیلی خیلی پایین اومده، انگار پوستم که کرگدنی بود الان نازک شده و حساس. همه شرایط جامعه و کرونا و مملکت و ... یک طرف، وضعیت ناپایدار و نامشخص کارم هم یک طرف. علیرغم اینکه کارم رو دوست دارم و همیشه جزء بهترین‌ها بودم ولی نمی‌ذاشتم تنش های کاری روی زندگیم زیاد تاثیر بذاره و همیشه اولویتم آرامش خودم و خانواده‌ام بوده. نه دنبال پست بالاتر  بودم و  نه معترض چند ساعت اضافه‌کار . همیشه  در چهارچوب شان و شئون خودم کارم رو به بهترین  وجه انجام می‌دادم و نظر درست و منطقی  رو حتی به بهای مخالفت با بالایی‌ها  ابراز می کردم. اما یه دیوانه که از قضا بالاترین رده مدیریتی رو بعد از ر ی ی س ج م ه و ر داره سنگی انداخته توی چاه و تو این چندماه  باقی مونده از قدرتش تخریب رو با سرعت و شدت یک بولدوزر داره انجام میده. هیچکس هم جلودارش نیست و منِ کارمند رسمی با نزدیک ربع قرن سابقه یکی از قربانیان این دیوانگی عمدی هستم. البته قربانی واژه مناسبی نیست چون مثل متهمی هستیم که هر روز حکمش عوض میشه و تکلیفش نامشخصه.

تو این خراب‌شده منابع انسانی ارزش شون به اندازه میز و صندلی هم نیست. البته موقعیت خانم‌ها هر چند که همه به تخصص‌شون معترف باشند از همون صندلی هم کمتره. کلا همیشه خانم‌ها در بازی قدرت نخودی حساب می شن و فقط از دقیق و سالم بودن کارشون تعریف می‌کنن و بس. در نصب و انتصابات کمتر به بازی گرفته می شن.

خیلی گلایه کردم ولی واقعا خسته شدم از این همه بی‌مهری . جالبه که مثل همیشه تو این موقعیت خودمون هم به همدیگه رحم نمی‌کنیم و خنجر بدست آماده نشستیم. من که بغیر از دو یا حداکثر سه نفر به بقیه اطرافیانم اعتمادم رو از دست دادم و می‌بینم که دارن زیرآبی میرن ولی نه زیر دریا بلکه در یک گنداب.


نظرات 4 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 15:00 https://yakroozeno.blogsky.com/

واقعاً جای تاًسفه

واقعا:

مهربانو پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 12:20 http://baranbahari52.blogsky.com/

همووون غم انگیزش همونه که در یک گنداب اینهمه پشتک و وارو می زنن

اینقدر تا خرخره در لجن فرو رفتن که اطرافشون رو نمی‌بینن.

صفا سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 23:33 http://Mano-tanhae-va-omid

بله متاسفانه فضای اداری به تبعیت از فرهنگ عمومی اصلا فضای سالم و انسانی نیست . باند بازی و وابستگی نفرات به باندها در درون سازمان هم حاکم هست سالها قبل یک مشاور عارضه یابی به من که همیشه به مستقل بودن و عدم وابستگیم به باندهای درون سازمان افتخار کردم می‌گفت شما به دلیل استقلالتون از طرف همه باندهای موجود در سازمان تحت فشار خواهید بود و من با افتخار گفتم لذت استقلال خیلی بیشتر هست ...
امامیدوارم هر چه زودتر فضای کار براتون بهتر و قابل تحمل تر بشود .

درسته و من هم به این استقلال رو به هیچ قیمتی از دست نمی دم. چون هیچ چیز ارزش و لذت این آزادگی رو نداره.

من سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 16:21 http://me2020.blogsky.com

ان شالله بزودی شرایط همون طوری که باب میلتونه براتون رقم بخوره

ممنون . امیدوارم هر چی خیره برای همه پیش بیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد