روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

چالش شارمین عزیز (10 مورد ترس و 10 مورد حال خوب کن)

10 مورد ترس و وحشت


1- از دست دادن مادرم ازبچگی  بزرگترین ترس هام بود که در 43 سالگی رخ داد و برای همیشه بخشی از وجودم ازم جدا شد


2- از دست دادن فرزندانم


3- بیماری سخت و مرگ خودم نه به خاطر ترس از مرگ یا بیماری، به خاطر درد و رنج  همسر و فرزندانم


4- ازدواج بد و رنج ناشی از آن برای فرزندانم


5- معلولیت


6- زلزله و بی‌خانمانی


7- جنگ و گرفتاری‌هاش


8- تصادف سنگین


9- راه رفتن روی پل معلق


10- موووووووشششش

 



 

10 تا کار که حالم رو خوب می‌کنه


1- مسافرت مخصوصا از نوع خارجی و مخصوصا دونفره با دخترم


2- کتاب خوندن


3- گوش دادن موسیقی


4- دورهمی با دوستهای صمیمی


5- چای نوشیدن


6- هدیه دادن


7- خرید کردن برای خودم یا دیگران،  زیاد فرقی نداره


8- تغییر دکوراسیون


9- مرتب کردن و دور ریختن یا بخشیدن وسایل اضافی


10- دیدن و بغل کردن بچه های کوچیک 

نظرات 2 + ارسال نظر
شارمین دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 00:41 http://behappy.blog.ir

سلام.
ترس هات واقعا ترسناکن و حال‌خوب‌کن‌هات عالی هستن.

خدا مادرت رو رحمت کنه

ممنون شارمین جان
خدا رفتگان شما بویژه دایی و برادر عزیزتان رو رحمت کنه. دلتون آرام.

نسرین یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 14:59 https://yakroozeno.blogsky.com/

تقریباً ده مورد وحشتمون مثل هم بود!
ده مورد حال خوب کنی هم، باهات پایه ام

دمت گرم نسرین جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد