روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

به خیر و خوشی

از همه دوستانی که با کامنت‌های انرژی‌بخش  در مورد نگرانی‌های قبل از سفر باهام همدلی کردن ممنونم، ما به خیرو خوشی البته با کمی ناخوشی همسر رفتیم و برگشتیم .در طول سفر همسر یکی دو روز ناخوش شد( مشکل گوارشی) که خیلی استرس داشتم چون نمی‌دونستم دلیلش چیه، آیا ویروسی هست و ما هم مبتلا شدیم؟کی خوب میشه؟ و چون روزهای اول مسافرتمون بود از اینکه کل برنامه بهم بریزه خیلی نگران بودم. بعد معلوم شد آب استخر بهش نساخته و مشکل ناشی از آلودگی‌های احتمالی و حساس بودن سیستم گوارشش بوده و ما هیچکدوم مشکل نداشتیم. خلاصه که جای همه دوستان خالی خوش گذشت و نفسی تازه کردیم.

الان هم برگشتیم به کار و  زندگی روزمره ولی هنوز افسردگی بعد از سفر توی خونمون در جریانه

نظرات 2 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت 11:44 https://yakroozeno.blogsky.com/

خوشحالم رفتید و بسلامتی برگشتید.
ای بابا
پس دوباره برگردین مسافرت

مرسی نسرین جان، کاش می‌شد زود به زود بریم سفر
وقتی از سفر برمی‌گردی قدر خونه زندگی‌رو بیشتر می‌دونی ولی مسئولیت‌ها یه هو آوار می شن رو سرت

لیمو یکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت 11:29 https://lemonn.blogsky.com/

چه خوب که سفر بودین و خوش گذشته
اتفاقا چندباری میخواستم بپرسم کجایید اما گفتم شاید کنجکاوی به حساب بیاد پس آرزوی همیشگیم که میگم امیدوارم درگیر شادی و خوشی باشین رو کردم.

مرسی عزیزم، اختیار دارید برای شما هم آرزوی شادی، خوشی و سلامتی دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد