روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

روانشناس و روانپزشک مجرب

دوستان عزیز اگر احیانا روانشناس و روانپزشک خوب ترجیحا محدوده شمال شرق تهران می‌شناسید لطفا بهم بگید. نگران مسئولیت و عواقب معرفی هم نباشید. چون به نظر من هر کس مسئول انتخاب خودشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
هاتف جمعه 4 شهریور 1401 ساعت 17:00 http://blog.hatefblog.ir/

متاسفانه خیر. می‌شناختم حتما معرفی می‌کردم . خودم هم در اون محدوده زندگی می‌کنم و حتی دکتر هم نمی‌شناسم و برای دکتر می‌رم سمت سید خندان :)

مرسی از شما

قندک میرزا پنج‌شنبه 3 شهریور 1401 ساعت 12:46

سلام و هزاران درود
پیشنهاد قندک: دکتر هولاکویی
ضمنا دعوتید.لطفا نظر یادتون نره.متشکرم

سلام قندک جان
اتفاقا منظور منم یکی مشابه دکتر هلاکویی بود ، چشم حتما خدمت می رسیم.
آدرس نذاشتید که

رهگذر سه‌شنبه 1 شهریور 1401 ساعت 22:55

من تعریف مرکز مشاوره روشنا را شنیدم

مرسی از شما

لیمو دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت 11:17 https://lemonn.blogsky.com/

متاسفانه نمیشناسم.

مرسی لیمو جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد