روزنوشت های من
روزنوشت های من

روزنوشت های من

بعد ما

این روزها مثل همه مردم حال و روز خوشی ندارم، بیم و امید و خشم و ..... همه احساسات رو رو هم  روهم  داریم تجربه می‌کنیم و بدجوری قاط زدیم. گوارش احساسات من هم تحمل تجربه  اینهمه حس با هم رو نداره و به هم ریخته . کمی یا شاید هم بیشتر ترس دارم از اینکه وضعیت روانیم تا کی می‌تونه پایدار بمونه و این به هم ریختگی رو تاب بیاره . برای اولین بار در زندگیم نسبت به تحمل خودم شک کردم، این به هم ریختگی در رفتار و واکنش هایی که به افراد خانواده‌ام نشون میدم و در زندگی روزمره داره خودش رو نشون می‌ده، حس می کنم صبر و تحملم خیلی کم شده، حوصله ناز کشیدن و دلجویی کردن و ... ندارم. همیشه یکی از آرام‌بخش‌های من موسیقی بوده و این روزها کارم شده گوش دادن مکرر( یعنی بیش از 100 بار) به ترانه بعد از ما از شروین عزیز، به نظرم این ترانه اش از ترانه "برای" تاثیرگذارتره، خیلی عمیق و زیبا و پر از احساسهای متضاده غم و شادی و .... همه چیز رو با هم داره. هم متنش خیلی قشنگه هم ترکیب سازها و ملودیش. 

امیدوارم برسه روزی که دیگه هیچ خاکستری از جنس آدم نباشه.


نظرات 6 + ارسال نظر
زری.. پنج‌شنبه 26 آبان 1401 ساعت 12:24

فقط باید با خشم امیدواری امان را زنده نگه داریم… امیدوارم باشیم و ببینیم که چطور به خاک ذلت میافتند

امیدوارم تا اون موقع دوام بیاریم

نسرین دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 09:02 https://yakroozeno.blogsky.com/

نوجوانانی که از میان ما بخاطر آزادی پر کشیدند، هرکدام ققنوسی هستند. زندگی می بخشند و زنده اند.
با وجود دونستن این موضوع دو ماهه حس می کنم دارم خفه میشم اما نمی میرم...

و مادرانشان که این داغ را با خشم بر دوش می‌کشند چه شیرزنانی هستند. .واقعا ما را به سخت جانی خود این گمان نبود نسرین جانم

صفا یکشنبه 22 آبان 1401 ساعت 20:43 http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

من همه زندگیم شده پیگیری اخبار، خوبه با موسیقی هم مانوس بشم فکر کنم خیلی آرامش بده .

آره صفا جان اخبار یکی از مخرب‌ترین هاست برای روح و روان، چون اخبار خوب که نداریم در هر صورت اخبار بده، ولی متاسفانه ما عادت به بی‌خبری نداریم.

ربولی حسن کور شنبه 21 آبان 1401 ساعت 12:37 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
دیشب بعد از خوندن این پستتون ترانه شو دانلود کردم
ممنون

سلام
خیلی قشنگه نه؟

روشنا چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت 14:45 https://varicose-clinic.com/

جز امیدواری راهی نداریم

بله همینطوره

لیمو چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت 10:57

حس زیبایی به نام امید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد